اصول مهم در خرید مبلمان اداری
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اصول مهم در خرید مبلمان اداری : مبلمان اداری یکی از مهم ترین ابزار برای طراحی دکوراسیون اداره و همچنین رفاه و آسایش بیشتر کارمندان اداره می باشد . به همین دلیل باید چند ویژگی مهم در آن وجود داشته باشد تا زیبایی و ظاهر مناسب در آن حفظ شود . در واقع دقت در انتخاب  و خرید مبلمان اداری باعث می شود تا علاوه بر داشتن محیط زیبا ، تا حد زیادی در هزینه ها نیز صرفه جویی شود و در نهایت موجب رضایت کارمندان و افرادی مراجعه کننده به اداره نیز می شود . ما در ادامه به چند اصل مهم در خرید مبلمان اداری اشاره خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

خرید مبلمان اداری را جدی بگیرید

مبلمان اداری از جمله وسایلی در اداره هستند که ممکن است به مدت زیادی از آن استفاده شود و به همین دلیل به مرور شکل و ظاهر آن ممکن است با تغییر زیادی مواجه شود . به عبارت دیگر این امکان وجود دارد که بعد از چند سال استفاده از مبلمان اداری ، راحتی و نرمی روز اول در آن به چشم نخورد و یا قاب آن دچار شکستگی گردد. به همین خاطر باید در انتخاب مبلمان اداری دقت زیادی داشته باشید و استحکام و ظاهر و استانداردهای مورد نیاز در آن را کاملا در زمان خرید مد نظر قرار دهید .

توجه کنید که خرید مبلمان اداری به منزله خرید وسایل دکوری و تزئینی نمی باشد، بلکه از ضروری ترین وسایل اداره محسوب می شود که کاربرد بسیار زیادی دارد و علاوه براین قیمت بالایی نسبت به سایر لوازم دارد . در نتیجه تعویض مداوم آن کار آسان و مقرون به صرفه ای نخواهد بود . همچنین لازم است بدانید که رعایت اصول لازم در خرید مبلمان اداری تاثیر بسیار زیادی بر طراحی دکوراسیون داخلی خواهد داشت .

 

اصول خرید مبلمان اداری

انتخاب مبلمان اداری نیاز به رعایت چند اصل مهم دارد که در نظر گرفتن آنها در کنار هم در نهایت منجر به بازخورد و نتیجه مثبت خواهد شد . این اصول عبارتند از : 

1- ابعاد و ارتفاع مبلمان اداری باید چقدر باشد؟

مبلمان های اداری انواع مختلفی دارند و در سایز و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند و برای انتخاب بهترین گزینه در بین آنها باید میزان بزرگ و کوچکی محیطی که قرار است مبلمان در آن قرار بگیرد را در نظر بگیرید . البته باید دقت داشته باشید که در خرید مبلمان اداری حتما ارتفاع تکیه گاه و فاصله نشیمن مبلمان از زمین باید کاملا استاندارد باشند . بر اساس اصول و استانداردهای طراحی مبلمان ، تکیه گاه مبلمان باید شانه ها و گردن را کاملا پوشش دهد . همچنین در زمان نشستن پا باید روی زمین قرار گیرد . انتخاب مبلمان اداری با ارتفاع زیاد و یا تکیه گاه ها کوتاه به مرور باعث می شوند تا مشکلات جسمانی زیادی در افراد ایجاد گردد .

 

2- استحکام و جنس قاب مبلمان اداری باید چگونه باشد؟

از مبلمان های اداری در طول روز بسیار زیاد استفاده می شود . به همین خاطر باید قاب مبلمان استحکام خوبی داشته باشد .  در اغلب مواقع از چوب سفید برای قاب مبلمان اداری استفاده می شود که استحکام خوب و قابل قبولی دارد. توجه کنید که عدم توجه به این مساله باعث می شود تا خرید مبلمان اداری خوبی نداشته باشید و به مرور قاب دچار ترک و شکستگی گردد .

اگر خرید مبلمان اداری ارزان برایتان در اولویت می باشد ، می توانید مبلمان هایی را انتخاب کنید که از ام دی اف برای قاب بیرونی استفاده می شود . این گروه از مبلمان ها استقامت کمی دارند ، اما قیمت مناسب و ارزانی خواهند داشت . 

3- دقت در جنس و کیفیت فوم مبلمان اداری 

مبلمان اداری باید میزان نرمی خوب و استانداردی داشته باشد و به همین خاطر باید از فوم های مرغوب در آن استفاده شود . یکی از مهم ترین اصول در انتخاب مبلمان اداری ، دقت در جنس و کیفیت فوم به کار رفته در بالشتک ها و سایر بخش های می باشد . برای تست این گزینه بهتر است چند دقیقه روی مبلمان بنشینید و بعد از بلند شدن توجه کنید که تو رفتگی ایجاد می شود یا خیلی زود تغییر شکل برطرف می گردد .

برای اینکه بتوانید بهترین مبلمان اداری را بخرید و به مرور زمان شکل ظاهری آن از بین نرود و بالشتک ها و تکیه ها خوب و مقاوم باشد ، بهتر است مبل هایی را بخرید که فوم سرد در آنها به کار رفته است . توجه داشته باشید که با کمی پرداخت هزینه بیشتر می توان مبلمان با جنس خوب و ماندگار خرید . 

 

4- پارچه رومبلی را متناسب با فضا انتخاب کنید

پارچه های متفاوتی برای مبلمان های مختلف به کار می رود و در خرید مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان اداری قطعا متوجه جنس های مختلف آنها خواهید شد . جنس پارچه رو مبلی در مرحله اول به نوع و سبک مبلمان بستگی دارد ، اما در تمام آنها باید پارچه و روکش مقاوم را انتخاب کنید . مبلمان با روکش نازک و پارچه های نامرغوب تنها هدر دادن سرمایه خواهد بود و در کمترین زمان شکل بسیار بدی پیدا خواهند کرد .

در زمان خرید مبلمان اداری توجه داشته باشید که پارچه و روکش مبلمان کاملا کشیده شده باشد و صاف و مرتب باشد . این دسته از مبلمان ها ظاهر خود را به مرور زمان می توانند به خوبی حفظ کنند .

5- رنگ بندی مناسب مبلمان اداری شما بر چه مبنایی باید باشد؟

رنگ از مهم ترین اصول خرید مبلمان اداری و طراحی دکوراسیون ، می باشد که نه تنها از نظر زیبا شناختی و از روانشناسی اهمیت بسیار زیادی دارد . به عنوان یک اصل مهم در طراحی دکوراسیون اداره بهتر است رنگ های خنثی و تک رنگ را برای مبلمان انتخاب کنید البته در بیشتر اداره ها معمولا رنگهای  تیره کاربرد دارد . با این انتخاب می توانید با تغییر رنگ دیوار و پرده و سایر وسایل اداره مبلمان ها را با استفاده از کوسن های رنگی با محیط ست کرد .

6- قیمت مبلمان اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

موضوع بسیار مهمی که در انتخاب مبلمان اداری خوب وجود دارد ، قیمت مبلمان اداری می باشد . نرخ و قیمت مبلمان بر اساس جنس قاب ، پارچه رو مبلی و مدل آن تعیین می شود ، در نتیجه نباید همیشه ارزان بودن را دلیل بر انتخاب خوب بدانید . توجه داشته باشید که مبلمان را تا مدت زیادی ممکن است استفاده کنید و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و ظاهر اداره خواهد داشت . در نتیجه سعی کنید از خرید مبلمان های خیلی ارزان برای اماکن اداری خودداری کنید .

خرید مبلمان اداری از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری مقرون به صرفه تر از همه جا

سایت وی چوب به عنوان فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری و صندلی های اداری ، در جهت بهبود سلامت قشر کارمند و بهروری بالاتر کلیه صندلی های اداری خود را فقط به شرط داشتن گواهینامه ارگونومی به فروش می رساند . لذا شما می توانید نسبت به بودجه خود اقدام به خرید صندلی های اداری ارگونامیک نمایید . اگر در مواردی نتوانستید محصول مورد نظر خود را یافت کنید با شماره ۶۶۷۶۶۷۴۲ -۰۲۱تماس حاصل نمایید .





:: برچسب‌ها: خرید مبلمان اداری , مبلمان اداری , قیمت مبلمان اداری , مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: